RUBY TIMES opowiada o estetyce. Przejawia się ona na różne sposoby, a ja koncentruję się na tych jej aspektach, które bezpośrednio mnie dotyczą: przedstawiam niebanalne wzornictwo, pięknie zaprojektowane książki i aranżacje wnętrz mieszkalnych. Piszę też o książkach, zjawiskach społecznych, o ciekawych miejscach. Kocham fotografię kulinarną, a czasem po prostu dokumentuję naszą codzienność.
Główna zasada współpracy to jakość – a nie ilość.
Do każdej kampanii podchodzę w sposób indywidualny, wypracowując wraz z Klientem rozwiązania korzystne dla obu stron, a przede wszystkim takie, które mogę z dumą zaprezentować na blogu. W związku z tym ostatnim zastrzegam sobie, że przyjmuję tylko oferty spełniające moje kryteria estetyczne.
Jeśli jesteś zainteresowany/a współpracą, proszę o kontakt – adres email: ruby@rubytimes.pl
Współpraca w zakresie: teksty sponsorowane*, banery reklamowe, prezentacje produktów, konkursy, wyjazdy sponsorowane i warsztaty.
Zanim napiszesz do mnie wiadomość z propozycją, pamiętaj, że:
Nie zamieszczam gotowych tekstów reklamodawców. Wszystkie teksty na blogu są mojego autorstwa.
Za swoją pracę przyjmuję wynagrodzenie. Nie pracuję za tzw. “barter”.
Wszystkie teksty sponsorowane są oznaczone w widoczny sposób jako “współpraca”.