Współpraca

RUBY TIMES opowiada o estetyce. Przejawia się ona na różne sposoby, a ja koncentruję się na tych jej aspektach, które bezpośrednio mnie dotyczą: przedstawiam niebanalne wzornictwo, ładnie zaprojektowane książki i aranżacje wnętrz mieszkalnych. Piszę też o książkach i zjawiskach społecznych, o interesujących miejscach, kocham fotografię kulinarną, a czasem po prostu dokumentuję naszą codzienność.

Główna zasada współpracy to jakość, a nie ilość

Do każdej kampanii podchodzę w sposób indywidualny, wypracowując wraz z Klientem rozwiązania korzystne dla obu stron, a przede wszystkim takie, które mogę z dumą zaprezentować na blogu. W związku z tym ostatnim zastrzegam sobie, że przyjmuję tylko oferty spełniające moje kryteria estetyczne.

Jeśli jesteś zainteresowany/a współpracą,  pisz: ruby@rubytimes.pl

Ale zanim wyślesz do mnie wiadomość pamiętaj, że:

Nie zamieszczam gotowych tekstów reklamodawców. Wszystkie teksty na blogu są mojego autorstwa.

Wpisy sponsorowane są wyraźnie oznaczone jako „współpraca”.

Za swoją pracę pobieram wynagrodzenie pieniężne. Nie pracuję za tzw. „barter”.

 

logo